Gratis Verzending
Uw bestelling bij Yuvida wordt altijd GRATIS thuisbezorgd. Wij hanteren geen minimum bestelbedrag. Na het plaatsen van de bestelling is het mogelijk om de bestelling te volgen via de "Track je bestelling" pagina.
Levertijd
Momenteel heeft Yuvida verschillende opslagplaatsen verspreid over heel de wereld. Om onze artikelen in Nederland en België voor een goede prijs aan te kunnen bieden versturen wij daarom ook vanuit deze opslagplaatsen.
Vanwege deze reden zullen er geen onnodige transport-, opslag- en verpakkingskosten hoeven plaats te vinden wat ervoor zorgt dat we ook het milieu niet overbodig hoeven te belasten.
Omdat we vanuit onze buitenlandse opslagplaatsen sturen en er veel vraag is naar de producten, is de levertijd gemiddeld 7-10 dagen voor Nederland en België.
Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Neem altijd contact op met ons via info@yuvida.nl mocht er wat mis zijn met de bestelling.
Verloren pakket / teruggestuurd pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.
Pakket niet aannemen of niet ophalen bij een pakket afhaalpunt / servicepoint
Als niemand thuis is bij de bezorging, zal het pakket (afhankelijk van de bezorgdienst) maximaal 2 keer worden aangeboden. Als de bezorging niet succesvol is, wordt het pakket normaal gesproken naar een afhaalpunt of servicepunt gebracht, waar het binnen de aangegeven termijn opgehaald moet worden. Wordt het pakket niet opgehaald, dan wordt het retour gestuurd naar een magazijn van de bezorgdienst en is het pakket buiten onze controle.
Het is belangrijk om te weten dat wij geen terugbetaling kunnen doen als een pakket wordt geweigerd of niet wordt opgehaald bij het afhaalpunt. Onze voorwaarden stellen dat de klant verplicht is het pakket te accepteren of op te halen bij een afhaalpunt. Enkel door het pakket te retourneren volgens de retourinstructies kan een terugbetaling plaatsvinden of kan de factuur bij Klarna vervallen.